wtorek, 7 lutego 2017

Moja Pasja Mój Drugi Świat.;)

Hejka. Dziś opowiem wam o mojej pasji którą jest fotografia. Jestem zwykła dziewczyna ale gdy dostaje aparat do ręki to jestem innym człowiekiem jestem w swoim świecie który pomaga mi uciec od problemów,oderwać się choć na chwile od tych wszystkich  kłopotów. Tak jak każdy zwykły człowiek i ja potrzebuje czasami oderwać sie od tej szarej codzienności od tej monotonii która wkrada sie w moje życie. Pokaże wam kilka zdjęć mojego autorstwa mam nadzieje że sie wam spodobają.;)
Air Max najwygodniejsze i najlepsze buty jakie mogli stworzyć;)

BMW druga miłość moja i mojego chłopaka.;)

Zachód słońca uchwycony z samochodu z jakiejś podróży .;) Tak jak kiedyś wam pisałam uwielbiam a wręcz kocham podróże i te mała jak i te duże.<3.

To zdjęcie powstało w mojej szkole.Jak miałam praktyki zrobiliśmy takie kolorowe i pyszne cuda.<3.

Wieczory z Moim Misiem to jest to co uwielbiam i kocham najbardziej na świecie.:*:)

Kawa.<3.
Gorąca czekolada pianki posypka czekoladowa to co kocham najbardziej .:)




1 komentarz:

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...