środa, 21 czerwca 2017

Amelka .!;)

Witajcie kochani tak jak już kiedyś pisałam w postach o Amelce tak i dziś przychodzę do was z prośbą o pomoc i o udostępnianie tego posta żeby jak najwięcej osób mogło to zobaczyć potrzebna nam każda pomoc.
Więcej na temat choroby Amelki dowiecie sie czytają moje poprzednie posty o to linki do nich:http://mojezyciemojepomyslymojapasja.blogspot.com/2016/06/pomagamy-amelce.html

Tak, że co do dzisiejszego posta.Amelia jest już po konsultacji z dr Drorem Paleyem z Florydy. Dał jej szansę STANĄĆ NA NÓŻKI. 😄😄Niestety wstępny kosztorys leczenia Amelii to koszt ok. 2 mln złotych.😱😱 Rodzice Amelci staraj sie o dofinansowanie z NFZ ale to jak walka z wiatrakami. 😑Stąd mój apel do Was kochani. Dzięki waszej pomocy mamy uzbierane ponad 400 tys. złotych👏👏, brakuje jeszcze 1mln 600 tyś. Nie pozwólmy by walka Amelki poszła na marne.

Choć tak maleńka daje z siebie 100% podczas codziennej rehabilitacji. 💪 nie zostaje w tyle, dzielnie walczy i pragnie chodzić, biegać jak jej rówieśnicy.  państwo zamyka szansę dzieciom takim jak Amelka na normalne życie. Jedyną przeszkodą są pieniądze. 💰💰 nie pozwólmy by były one ważniejsze od człowieka I TO OD MAŁEGO CZŁOWIEKA Z WIELKIM DUCHEM WALKI 🏋 Sami nie damy rady, proszę kochani, pomóżcie Amelce wygrać  tą nierówną bitwę. Wierzymy w Was 

Darowizny można przekazywać na
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „SŁONECZKO”
77-400 Złotów, Stawnica 33A
Nr subkonta 275/C
z dopiskiem:" darowizna dla Amelii Chybowskiej"
na konto bankowe:
Spółdzielczy Bank Ludowy Zakrzewo Oddział w Złotowie
Darowizny w PLN:
89 8944 0003 0000 2088 2000 0010
Darowizny w EUR:
76 8944 0003 0000 2088 2000 0050
Darowizny w USD:
97 8944 0003 0000 2088 2000 0060
dla wpłacających z zagranicy kod SWIFT (inaczej zwany BIC):
GBW CPL PP
kod kraju:
PL

Proszę każdego w miarę możliwości o pomoc i o udostępnianie tego post żeby dotarł do jak największej liczy osób. Za każde wsparcie, darowiznę i udostępnienie z góry dziękuje.;)

sobota, 17 czerwca 2017

20 Faktów o Mnie

Hejo kochani ! Dziś odpowiem wam na kilka pytań związanych ze mną żebyście mogli mnie trochę poznać.;)

1. Twoje drugie imię ?
     Nie mam drugiego imiennie.:)
2. Imię pierwszej miłości ?

    Z tego co pamiętam to chyba był Marcin:)
3. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie ?

    Opiekunką do dzieci .;)
4. Czego się bałaś w dzieciństwie ?

    Pająków do tej pory sie ich boje.-,-
5. Na jakich stronach internetowych siedzisz najczęściej ?

      Facebook, Instagram,:)
6. Ostatnio obejrzany film przez Ciebie ?

    Krwawy Test.:) polecam zajebisty film 
7. Ostatnio przeczytana przez Ciebie książki ?

    "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins "Zdrada" Danielle Steel "Zanim sie pojawiłeś" Jojo Moyes ogólnie więcej czytam na watpadzie albo jakieś pdf niż książki.;)
8. Kto jest Twoim idolem ?

    Nie mam swojego idola ;)
9. Ile chcesz mieć dzieci ?

    Dwójke;)
10. Twoja ulubiona piosenka ?

      Teraz FISHER feat. MEJK - Bo to miłość 
https://www.youtube.com/watch?v=tiPi8-BpxHc
11.Imiona rodziców
     Edyta, Artur
12.Data urodzin/imienin

    Urodziny 16.07.1996  Imieniny 28.08
13.Co sądzisz o innych orientacjach?

    Szczerze to jestem osobą bardzo tolerancyjną i nie przeszkadzają mi osoby o odmiennej orientacji tak samo nie mam im tego za złe żyją jak chcą bo to jest ich życie i nikogo to nie powinno interesować kto jaką ma orientacje jest to prywatna sprawa danej osoby ona nie zaglądam nam do łóżka z kim my śpimy to co nas interesuj to z kim śpi ktoś inny. Jak dla mnie jest to indywidualna sprawa każdego z nas nie jestem przeciwko taki osobom jestem tolerancyjna tak jak już wcześniej pisałam.
14.Czy masz chłopaka?

     Tak mam chłopaka.



15.Jakie seriale oglądasz.?
    Pierwsza miłość, przyjaciółki, m jak miłość, druga szansa, ex na plaży, warsaw shore, i jeszcze pare innych seriali.;)

16. Masz zwierze w domu jak tak to jakie.? 
     Mam pieska.;)

17.Masz rodzeństwo.?
     Mam dwie siostry,<3.
18,Skąd pochodzisz.?
    Pochodzę z Warszawy obecnie mieszkam w Siedlcach w woj.Mazowieckim.;)
19.Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu.?
    Telefon, tablet.;)
20.Rozpuszczone czy spięte włosy.?
     Rozpuszczone.;)
Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało w komentarzach ja sie nazbiera ich trochę to zrobię drugi taki post ;)

poniedziałek, 5 czerwca 2017

RECENZJA

Hejo kochani dziś opowiem wam o książce którą ostatnio przeczytałam jest to książka "dziewczyna z pociągu " Paula Hawkins.
Paula Hawkins jest to brytyjska pisarka. Urodziła się i wychowała w Harare w Zimbabwe. Jej ojciec był profesorem ekonomii i dziennikarzem ekonomicznym. W 1989 roku przeprowadziła się do Londynu, gdzie studiowała filozofię, nauki polityczne i ekonomię na Uniwersytecie Oksfordzkim. Pracowała jako dziennikarka gazety The Times w dziale biznesu. Napisała ekonomiczny poradnik dla kobiet The Money GoddesJako powieściopisarka zadebiutowała w 2015 roku thrillerem Dziewczyna z pociągu, który szybko znalazł się na listach bestsellerów. Książka odniosła olbrzymi sukces również poza granicami Wielkiej Brytanii. Prawa do jej wydania sprzedano do 47 krajów, na podstawie książki powstał film pod tym samym tytułem.Mieszka w południowym Londynie.
Rachel każdego ranka dojeżdża do pracy tym samym pociągiem. Wie, że pociąg zawsze zatrzymuje się przed tym samym semaforem, dokładnie naprzeciwko szeregu domów. Zaczyna się jej nawet wydawać, że zna ludzi, którzy mieszkają w jednym z nich. Uważa, że prowadzą doskonałe życie.  Gdyby tylko mogła być tak szczęśliwa jak oni.I nagle widzi coś wstrząsającego. Widzi tylko przez chwilę, bo pociąg rusza, ale to wystarcza. Wszystko się zmienia. Rachel ma teraz okazję stać się częścią życia ludzi, których widywała jedynie z daleka. Teraz się przekonają, że jest kimś więcej niż tylko dziewczyną z pociągu  

Świetny thriller psychologiczny z szeroko rozbudowanym tłem obyczajowym. Rozpisany na trzy "spojrzenia" - Rachel, Megan i Anny jest typowym obrazem życia współczesnego pokolenia w którym liczy się przede wszystkim praca do późnych godzin wieczornych, dom w podmiejskiej dzielnicy i dziecko. Ta sytuacja określana jest mianem szczęścia. Natomiast relacje partnerskie są powierzchowne, pełne tajemnic i często podszyte oszustwem. Rachel, osoba która utraciła swoje szczęście a nawet godność zostaje odrzucona społecznie, popada w uzależnienie, osiąga niemal dno, jej zachowanie jest nieprzewidywalne a luki pamięciowe tworzą różne wersje. Kiedy dochodzi do tragedii potrafi wziąć się w garść, stopniowo małymi kroczkami uporządkować swoje życie a nawet samodzielnie zawalczyć z przemocą i splątanymi relacjami osób uwikłanych w morderstwo. Dziewczyna z pociągu zaimponowała mi swoją postawą.

Hejo Kochani.!

Hejo kochani!
Witajcie na moim blogu wiem ,że mnie dawno nie było ,ale postaram się to zmienić. No cóż nie było mnie tu ze względu na sprawy osobiste i to że nie miałam zbyt wiele czasu żeby usiąść i w spokoju cos napisać. Myślę, że zacznie sie to wszystko zmieniać już teraz. Dziś będzie krotki przepisz na
przepyszne jogurtowe ciasto z truskawkami o smaku cytrynowym oprószone cukrem pudrem. Truskawki są pieczone razem z ciastem, dlatego jest to doskonałe ciasto na letni piknik. Jest miękkie, wyrośnięte, puszyste, lekkie i wilgotne. Zapraszam do wypróbowania, gdyż ciasto jest bardzo łatwe w przygotowaniu, bez użycia miksera, składniki są proste, a efekt jest wyśmienity. Porcja na tortownicę o śr. 21 cm (lub trochę większą, wtedy dajemy więcej owoców, na całą powierzchnię foremki



Składniki:
  • 25 dag mąki pszennej
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1 jajko
  • 80 ml oleju
  • 1/2 szklanki drobnego cukru do wypieków
  • 1/2 cytryny (sok wyciśnięty i otarta skórka)
  • 30 dag jogurtu greckiego (10% tłuszczu)
     
  • 25 dag truskawek
Przepis:
Tortownicę o śr. 21 cm wyłożyć papierem do pieczenia. Mąkę pszenną przesiać przez sitko i wymieszać z sodą oczyszczoną. Truskawki umyć, osuszyć i przekroić na połówki.

Jajko, olej, cukier, sok i skórkę z cytryny dokładnie wymieszać (nie miksować). Dodać jogurt grecki i wymieszać. Następnie dodać przesianą mąkę wymieszaną z sodą i wymieszać. Ciasto jest dość gęste, może wyglądać na grudkowate i zważone, ale takie ma być.

Ciasto przełożyć do przygotowanej tortownicy i wyrównać wierzch. Poukładać truskawki, lekko wcisnąć je w ciasto, ale cały czas mają być widoczne. Wstawić do piekarnika, ustawić temperaturę na 165 stopni C i piec przez 60 minut (lub trochę krócej do tzw. suchego patyczka). Po upieczeniu od razu wyjąć z piekarnika i całkowicie wystudzić. Oprószyć cukrem pudrem.

Smacznego!



Zakazany Układ 25/04/18

Hej.! Dziś opowiem wam o książce "Zakazany Układ"  K.N. Haner.   Młoda pisarka ukrywająca się pod pseudonimem K.N. Haner urodz...