poniedziałek, 13 lutego 2017

Recenzja książki "Chłopak który zakradł sie do mnie przez okno."

Hejo.
 Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła książki Kirsty Moseley "Chłopak który zakradł sie do mnie przez okno." Jest to książka przeznaczona dla młodzieży bardzo popularna. Kristy odniosła ogromny sukces publikując swoje powieści w internecie. W ciągu kilku lat sprzedały sie w oszałamiającej ilości 720 000 egzemplarzy. A sama autorka jest porównana do bestsellerowych pisarek: Anny Todd,Colleen Hoover czy Jennifer L. Armentrout.
Kirsty Moseley napisała książkę, która jest przyjemna i w sam raz na jeden wieczór z kubkiem herbaty. Na początku publikowała swoje powieści w Internecie i zyskała dzięki temu sympatię swoich czytelników. Mi osobiście „Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno” bardzo mi się podobał i odprężyłam się przy tej książce do maximum.

Od zawsze unikam jakiegokolwiek fizycznego kontaktu. Dotykać może mnie tylko mama, mój brat Jake i… Liam. Od ośmiu lat co wieczór chłopak z domu naprzeciwko zakrada się przez okno do mojej sypialni i zasypiamy niewinnie przytuleni. Gdyby Jake wiedział, że Liam spędza u mnie każdą noc chybaby go zabił. Liam to największe ciach w szkole. Szaleją za nim wszystkie dziewczyny, a in zmienia je jak rękawiczki . Nie mogę go rozgryźć. W dzień zachowuje sie jak mega dupek a w nocy jest ciepły i kochany. Wiem, że nie mogę sie w nim zakochać- związki Liama nie trwają dużej niż kilka nocy... A co sie stanie jak Amber zakocha sie w Liamie:? dowiecie sie tego czytając tą książkę. 

4 komentarze:

  1. Książka mnie ciekawi już od dłuższego czasu ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka i przy najbliższym wyjeździe kupię ją :) Przypomina mi tak trochę książkę , którą kiedyś czytałam na Wattpadzie ale niestety nie pamiętam jak się nazywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo czytająca tą książkę miałam wrażenie że już gdzieś to czytałam a później mi siostra powiedziała ze na Wattpadzie własnie podobną czytałyśmy ale tyle "książek" z Wattpada co ja przeczytałam to już nie pamiętam tytułu.;

      Usuń

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...