piątek, 24 lutego 2017

Nietypowy post.

Hejo! Siemanko!

Dziś będzie nietypowy post jak dla mnie bo opowiem wam o mojej Siostrze Paulinie o jej pasji i nie tylko.;)
A więc tak może zacznijmy od tego że dziś dla Paulina jest wielki dzień wchodzi w strefę hot 16 z tej okazji powstał ten wpis i w tym miejscu chciała bym Cie moja kochana siostrzyczko życzyć wszystkiego najlepszego. dużo zdrowia rozwijania swojej pasji w malarstwie jak i w prowadzeniu bloga żeby hajs sie zawsze zgadzał żebyś mnie miałam złych dni tylko same dobre..<3.i żebyś w końcu znalazła tego jedynego księcia z Bajki na białym rumaku:D;):*.<3. Dziękuje za to że mnie wspierasz i motywujesz to pisania bloga .;*



No to teraz opowiem wam trochę o jej pasji którą jest malarstwo. Maluje ona od 2012 roku i wychodzi jej to zajebiście .;)Bardzo ja podziwiam za jej cierpliwość i zaangażowanie w to co robi .Pokaże wam kilka jej prac. A więcej na ten temat znajdziecie na jej blogu. Tu macie link http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/












Także to chyba będzie na tyle z mojego nietypowego wpisu. Bardzo serdecznie zapraszam was do wchodzenia i obserwowania jej bloga ponieważ ona pisze tam na wszystkie tematy . 
Link do jej bloga . http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego dla Twojej siostry w dniu jej urodzin :)
    Prace ma świetne niech nie rezygnuje z marzeń ❤
    Podziwam Was za wspólne wspieranie i motywowanie :) To trudna sztuka i tylko nieliczni posiadają tak wspaniałą więź!
    Pozdrawiam kochane ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, prace wyglądają niesamowicie i robią wrażenie! Naprawdę dziewczyna ma talent!!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje jesteś najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te obrazy są świetne :) http://thecloudybrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jest u ciebie na blogu ze masz muzykę! Piękne zdjęcia kochana ;*
    Zapraszam do mnie na bloga. Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie maluje <3 Niech z tego nie rezygnuje bo ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie maluje :D tylko tak dalej :)

    Pozdrawiam

    Badzlepszymkazdegodnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Twojej siostry.
    Bardzo ładnie maluje, jej prace są świetne. Sama często coś bazgrolę, jednak skupiam się tylko na ludziach bądź zwierzętach.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego dla siostry!
    Jej obrazy są piękne 😍

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla siostry z okazji jej urodzin!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku prace robią na oczach niesamowite wrażenie ! Naprawdę to jest talent :*
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te prace, ma talent. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace maluje Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Siostra ma ogromny talent! Jej prace są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...