czwartek, 9 marca 2017

Recenzja.;)

Hejo.! Siemanko.!
Dziś pogadam wam trochę o kosmetykach które ostatnio miałam okazje przetestować. Jest to zestaw składający sie z mgiełka i żel pod prysznic firmy White Swan.




Pierwszy raz spotykam sie z tą firmą ale muszę przyznać że jestem pozytywnie zaskoczona tymi produktami.
Mgiełka ma bardzo intensywny zapach takiego słodkiego melona. Bardzo piękny i świeży zapach. Byłam w szoku bo zapach utrzymuje sie naprawdę bardzo długo na ciele.
Cena tej mgiełki wynosi do 15 zł jak dla mnie to też duży plus. Jej pojemność to 200ml to też duży plus. Starcza na w miarę długi okres. Dostępnych jest 5 zapachów :

 Aromatic Green Tea,



Juicy Melon,

Exotic Mango,

Red Berry,

White Musk.

Co do żelu pod prysznic to też sprawdza sie rewelacyjnie. ja kupowałam to w zestawie i zapłaciłam 20 zł za czły zestaw. Polecam bardzo te mgiełki jak i żele pod prysznic.;)

Zestaw prezentuje sie tak.
Jest jeszcze jeden produkt o którym chciałam wam dziś opowiedzieć a mianowicie mgiełka do pościeli z Avon. Mgiełka którą ja posiadam ma taki piękny lawendowo- rumiankowy zapach. pojemność buteleczki to 100 ml. Cena takiej mgiełki to około 20 zł. Aromaterapia wykorzystuje nadzwyczajne właściwości olejków zapachowych, dzięki którym poprawia nastrój, zapewnia uczucie odprężenia i pozwala zapomnieć o codziennym stresie. 



15 komentarzy:

  1. Musze sprobowac tych kosmetykow:-* :-*

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię owocowe zapachy, szczególnie mango! Może się skuszę na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz czuje zapach tego mango . nie mialam tych kosmetykow, ale wygladaja świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mgiełki, bardzo chciałabym się przekonać jaki zapach ma ta mgiełka mango :D
    Kosmetyki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełki są cudowne :) najbardziej uwielbiam te o świeżym letnim zapachu :) muszę spróbować twoich propozycji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą mgiełke i jest cudna! ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ one musza pięknie pachnieć! Jestem bardzo ciekawa tych produktów ;) świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełki zawsze są świetne no i cudownie pachną. Muszę kiedyś koniecznie sobie jakąś zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgiełka mango jest cudowna słodka w zapachu jak dla mnie idealna. ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mgiełki do ciała, mam ich dziesiątki i nigdy nie mogę się zdecydować która wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na nadchodzace lato mgielki sa zdecydowanie najlepszym rozwiazaniem :) koniecznie musze przetestowac :)
    zapraszam na nowy post na blogu...wyprawa do Azji :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/03/09/every-airport-has-own-story/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zapachy musza być przepiękne, takie owocowe i słodkie, z chęcią bym je sprawdziła czy pasują mi :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam kiedyś tą mgiełkę ale jej nie kupiłam bo mam za dużo różnych perfum i różnych mgiełek w domu :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej firmy, ale raczej produktów nie zakupię... Słodkie zapachy to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tej firmy,ale ciekawe zapachy mają jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...