poniedziałek, 14 listopada 2016

Paznokcie.


Hej robaki Misiaki.!
W dzisiejszym poście pokaże wam moje paznokcie. Jestem ciekawa co o tym sądzicie i wrzucę też kilka inspiracji na paznokcie.Paznokcie kocham je robić jak nie mam zrobionych paznokci to czuje się źle i brzydko a jak mam zrobione paznokcie to już jest co innego moje paznokcie kocham tak jak i fotografie.Ale o fotografii to następny post będzie.;)











Mam nadzieje, że któreś waz zainspirują czy coś. niektóre są moje inne moich koleżanek.
                                                                                  Pozdrawiam Melka.:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...