czwartek, 21 kwietnia 2016

Coś innego niż do tej pory.:)

Witajcie po tak długiej przerwie niestety sprawy rodzinne i życie codzienne nie bardzo pozwalało mi tu do was zaglądać i wstawiać posty ale już wracam do was. Pełna nowej pozytywnej energii i z mnóstwem pomysłów na nowe prowadzenie bloga mam nadzieje ze zmiany wam się spodobaj i będziecie tu często wchodzić i czytać moje posty.Także zaczynam od zmiany nazwy bo już będą tu inne posty różno tematyczne opisy, kulinarne i takie z życia wzięte czasami będę też opisywać swój dzień i będzie też dużo więcej o mojej pasji i o książkach.
Także zaczynam tak jakby wszystko od nowa wiec zapraszam was do czytania i komentowanie.




1 komentarz:

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...