sobota, 17 czerwca 2017

20 Faktów o Mnie

Hejo kochani ! Dziś odpowiem wam na kilka pytań związanych ze mną żebyście mogli mnie trochę poznać.;)

1. Twoje drugie imię ?
     Nie mam drugiego imiennie.:)
2. Imię pierwszej miłości ?

    Z tego co pamiętam to chyba był Marcin:)
3. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie ?

    Opiekunką do dzieci .;)
4. Czego się bałaś w dzieciństwie ?

    Pająków do tej pory sie ich boje.-,-
5. Na jakich stronach internetowych siedzisz najczęściej ?

      Facebook, Instagram,:)
6. Ostatnio obejrzany film przez Ciebie ?

    Krwawy Test.:) polecam zajebisty film 
7. Ostatnio przeczytana przez Ciebie książki ?

    "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins "Zdrada" Danielle Steel "Zanim sie pojawiłeś" Jojo Moyes ogólnie więcej czytam na watpadzie albo jakieś pdf niż książki.;)
8. Kto jest Twoim idolem ?

    Nie mam swojego idola ;)
9. Ile chcesz mieć dzieci ?

    Dwójke;)
10. Twoja ulubiona piosenka ?

      Teraz FISHER feat. MEJK - Bo to miłość 
https://www.youtube.com/watch?v=tiPi8-BpxHc
11.Imiona rodziców
     Edyta, Artur
12.Data urodzin/imienin

    Urodziny 16.07.1996  Imieniny 28.08
13.Co sądzisz o innych orientacjach?

    Szczerze to jestem osobą bardzo tolerancyjną i nie przeszkadzają mi osoby o odmiennej orientacji tak samo nie mam im tego za złe żyją jak chcą bo to jest ich życie i nikogo to nie powinno interesować kto jaką ma orientacje jest to prywatna sprawa danej osoby ona nie zaglądam nam do łóżka z kim my śpimy to co nas interesuj to z kim śpi ktoś inny. Jak dla mnie jest to indywidualna sprawa każdego z nas nie jestem przeciwko taki osobom jestem tolerancyjna tak jak już wcześniej pisałam.
14.Czy masz chłopaka?

     Tak mam chłopaka.



15.Jakie seriale oglądasz.?
    Pierwsza miłość, przyjaciółki, m jak miłość, druga szansa, ex na plaży, warsaw shore, i jeszcze pare innych seriali.;)

16. Masz zwierze w domu jak tak to jakie.? 
     Mam pieska.;)

17.Masz rodzeństwo.?
     Mam dwie siostry,<3.
18,Skąd pochodzisz.?
    Pochodzę z Warszawy obecnie mieszkam w Siedlcach w woj.Mazowieckim.;)
19.Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu.?
    Telefon, tablet.;)
20.Rozpuszczone czy spięte włosy.?
     Rozpuszczone.;)
Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało w komentarzach ja sie nazbiera ich trochę to zrobię drugi taki post ;)

12 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi. Ja też mam dwie siostry :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z seriali mogę ci polecić pamiętniki wampirów, the originals, pretty little liars i prison break. świetne seriale polecam z całego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi, sporo się o tobie dowiedziałam.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyna z pociągu jest na mojej liście do przeczytania już długi czas, ale na pewno w końcu się za to zabiorę :D Chętnie przeczytam kolejny post o faktach!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post, uwielbiam książkę " Dziewczyna z pociągu."

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post! Chyba przeczytam "Dziewczynę z pociągu". :D
    http://fangirlonblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! A co do "Dziewczyny w pociągu" zbieram się do przeczytania tej książki od dłuższego czasu. Może w te wakacje mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki piesek!!! Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super odpowiedzi. Słodki piesek xx

    OdpowiedzUsuń

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...