sobota, 1 lipca 2017

Ulubiecy miesiąca czerwiec

Hej.! Witajcie.!;)
Jest to mój pierwszy post o takiej tematyce więc za wszelkie błędy i niedoskonałości przepraszam już na samym początku.;) Wasze komentarze są dla mnie wsparciem i motywacją,jeżeli spodoba wam sie ten post będzie takich więcej.Tak więc przejdźmy do perełek z tego miesiąca. 

W tym czasie jakże ciepłym i wakacyjnym jak każdy dobrze wie nie zawsze chce nam sie jeść ostatnio trafiłam na "Day up"
Day Up Puree bananowe składa się z puree owocowego (bananowego – 35%, gruszkowego – 26%, z czarnych jagód – 10%), jogurtu naturalnego (26%), płatków quinoa (2%) i owsianych (1%). Produkt jest pasteryzowany, dlatego nie wymaga chłodzenia. Uważamy, że Day Up jest lepszym rozwiązaniem niż zwyczajny baton. Zwłaszcza, że nie zawiera żadnych zbędnych składników. Ani cukru, ani zagęstników.
Day Up puree jabłkowe z jogurtem naturalnym, truskawką, śliwką i płatkami składa się z jabłka (36%), truskawek (23%), śliwek (11%), jogurtu naturalnego (26%), płatków jaglanych (2%) i płatków owsianych (2%).  Wszystkie mają taki sam skład tylko różnią sie owocami jak dla mnie są idealne pyszne i pożywne. Można to kupić praktycznie w każdym super markecie ja swoje akurat zakupiłam w biedronce.



Następną perełką tego miesiąca będą perfumy z Avonu ich zapach jest cudowny idealny jak dla mnie.
Woda toaletowa Secret Fantasy Midnight
. Zapach jest boski! Słodki, lecz nie mdły ani duszący, długo utrzymuje się na skórze, a jeszcze dłużej na ubraniu. Mój chłopak uwielbia tę perfumy mówi, że pachnę jak cukierki.
Blask księżyca odsłoni najgłębiej skrywane tajemnice. Uwolnij dojrzewającą w świetle księżyca tajemniczą kompozycję nut czarnej wiśni, kwitnącej nocą orchidei i zmysłowego bursztynu. Oryginalna butelka z breloczkiem w kształcie księżyca i nadrukiem świecącym w ciemności.



Pojemność:  50 ml
Cena: 64zł mi akurat udało sie kupić ją na promocji za 15 zł
Nuty zapachowe: czarna wiśnia, orchidea, bursztyn. Minusów jak dla mnie brak.;)






Woda perfumowana Avon Luck dla Niej.Piękny, kobiecy aromat bergamotki promieniejącej cytrusową świeżością spleciony z rozkosznymi, waniliowymi nutami Kwiatów Jednej Nocy na bazie ciepłych, uwodzicielskich nut aksamitnego drzewa sandałowego. Ten zapach sprawi, że poczujesz się naprawdę wyjątkowoPiękny, słodki zapach. Dość trwale, czuje je na sobie cały dzień. Bez charakterystycznej dla perfum firmy Avon "chemicznej nuty".Zdecydowanie polecam perfumy zakupione w Avon.
Nuty zapachowe: bergamotka, Kwiat Jednej Nocy, aksamitne drewno sandałowe.
Pojemność: 30 ml
Cena: 64zł mi akurat udało sie kupić ją na promocji za 15 zł 
 


Paletka Cienie też ze strony wish jest to 15 cieni w kremie. Maja dobra pigmentacje i jak dla mnie są idealne kolory piękne nudziaki. Cienie są małe ale wydajne za taka cene warto było je kupić.








Mój faworyt z tego miesiąca piękny zegarek Bardzo kobiecy, klasyczny i stylowy. Zegarek z serii FASHION, wyróżnia się designem i oryginalnością. Regulowana bransoleta, w kolorze różowego złota i czytelna tarcza nadają nowoczesny charakter. Idealny dodatek do stylizacji i na co dzień po prostu zakochała.<3. Zakupiony:http://sophiebutik.pl/produkt/zegarek-classic-black-gold/


Zakochałam sie zakochałam sie jest to moja pierwsza baza matująca Ms. Perfect od Bell która matuje moją skórę. Baza wygładzająca powierzchnię skóry i przedłużająca trwałość makijażu. Pochłania nadmiar sebum, dzięki czemu zapobiega błyszczeniu skóry. Sprawia, że aplikacja podkładu jest gładka i nie pozostawia smug. Baza lekko napina skórę, a dzięki efektowi soft focus optycznie maskuje drobne zmarszczki i niedoskonałości. Pozostawia matowy efekt i skórę aksamitną w dotykuBaza rozprowadza sie świetnie kryje niektóre mniejsze niedoskonałości matuje twarz.Opakowanie ma piękne białe z niewielkimi napisami. pojemność tubki to 20g cena też jest jak dla mnie niska bo kosztuje niecałe 12,99zł jak na razie wiem ze dostępna jest w 
biedronce i na niektórych stronach internetowych.

Perfecta Oczyszczanie Moc Minerałów
produkty do oczyszczania twarzy

Łagodzący płyn micelarny wzmacniający naczynka.Codzienne oczyszczanie i pielęgnacja skóry twarzy, oczu, ust, szyi i dekoltu.Jak dla mnie idealny ładnie oczyszcza i nawilża skórę twarzy.

• Demakijaż

• Oczyszczanie

• Redukcja zaczerwienienia skóry 0% PARABENÓW, ALKOHOLU

Składniki aktywne:

RUTIN-C-COMPLEX bogaty w rutynę, wit.C i flawonoidy zmniejsza zaczerwienienie skóry, wzmacnia i obkurcza naczynka.

MICELE inteligentne cząsteczki idealnie wiążą brud i zanieczyszczenia, łagodnie oczyszczają skórę bez potrzeby silnego pocierania.




Cóż to chyba tyle w temacie ulubieńców jeśli podobają wam sie takie posty to piszcie w komentarzach swoje opinie na ten temat.;) Mam nadzieje,że w następnym miesiącu będzie tego więcej.;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zły Romeo

Kiedy sięgam po książkę z gatunku new adult, zawsze spodziewam się tego samego. Mało która pisarka potrafi mnie jeszcze czymkolwiek zasko...